۱۳۹۶ مهر ۱۰, دوشنبه

هرگز یادتان نرود که شما "نسل هایِ سوخته"، در کدام آتش سوختید. شاهان پهلوی ایران را داشتند به جای بی بازگشت می بردند

بهروز صوراسرافیل:
فراموش نکنید نام هایی را که برایِ شما می گویم: جبهۀ ملی، مجاهد، توده ای، چریکِ فدایی، کمونیست های جهان وطن و بی وطن. اینها بودند عاملانِ بدبختیِ شما. هرگز نبخشیدِ شان، هرگز نام شان را فراموش نکنید، هرگز نگذارید که آب توبه بر سرِ خود بریزند یا دیگران بر سَرِ آنها بریزند. و هرگز یادتان نرود که شما "نسل هایِ سوخته"، در کدام آتش سوختید: آتشی که جبهۀ ملی، حزب توده، مجاهدین و خمینی و چاقوکِشان با هم بر افروختند، تا نظامِ سازندۀ پادشاهی ما را که نشان از تاریخِ ما، نشان از فرهنگِ ما، نشان از افتخاراتِ ما و نشان از صد سال سازندگی در ایران داشت تقریباً، به ویژه در عصرِ پهلوی، از میان ببرند؛ فقط برایِ انتقام کِشی، فقط برای اینکه می دیدند که شاهانِ پهلوی ایران را دارند به جایِ بی بازگشت می بَرَند، به جایی که این مملکت از حالتِ عقب ماندگی بیرون می آید و دیگر ترفندهایِ انتقام گیرانِ مصدقی و تروریست های کمونیست، چریک و مجاهد و امثالهم، و اصحاب ولایتِ فقیه و مشروعه نخواهند توانست عقربۀ زمان را به عقب برگردانند. به همین دلیل شما را در مسلخِ این انقلاب قربانی کردند، تا مثلِ همین حالا هم در حکومت باشند. جبهۀ ملی و حزب توده، هر دو در این حکومت هستند الان. مصدقی ها، عدۀ زیادی از این میمون ها و آخوندها، مصدقی ها هستند، خودشون بارها گفته اند. و بعد هم توده ای ها، که می دانید که در همه جا در ایران هستند.
"روزِ سه شنبه ۲۶ دی ماهِ ۱۳۵۷، برابر با ۱۶ ژانویه ۱۹۷۹ کریمِ سنجابی رهبرِ جبهۀ ملی ایران، دیروز در اجتماعِ مسجدِ شاه گفت: همۀ ما نسبت به ارتش که برادرانِ ما هستند، احترام داریم".
همین "جبهۀ ملی" که برادرانِ ارتشی ما را در دادگاه هایِ خود محاکمه کرد، و با اون طرزِ فجیع اعدام کرد. "ابراهیمِ یزدی" مصدقی بود، مالِ همین جبهه بود، یادتون نَرِه. اون وقت کریمِ سنجابی این رو میگه!
"کریمِ سنجابی افزود: حضرتِ آیت الله خمینی هم گفته اند که ارتشیان، برادرانِ ما هستند. امروز نهضتِ جدیدِ ایران، به رهبری امام خمینی، در برابرِ مستبدینِ آلتِ دستِ استعمارگران قیام کرده و ان شاء الله به زودی پیروز خواهد شد. و ما علاقه مندیم که ارتش به جنبش توجه کند و هم دوشِ آن باشد"
ملاحظه می فرمائید؟، کریم سنجابی
"کریمِ سنجابی جمعه ۲۹ دی ماهِ ۱۳۵۷، برابر با ۱۹ ژانویه ۱۹۷۹"
نسل هایِ جدیدِ ایران که ممکن است "کریم سنجابی" کثیف را نشناسید، او که وزیرِ خارجۀ خمینی شد، در اولین کابینۀ مصدقی ها در حکومتِ خمینی، در جمعه ۲۹ دی ماهِ ۱۳۵۷ برابر با ۱۹ ژانویه ۱۹۷۹ چنین گفت:
"در بزرگترین تظاهراتِ ساکنانِ تهران، امروز بعد از عزیمتِ شاه از کشور، در میدانِ شهیاد، این تظاهرات که اعلام شد بینِ دو تا سه میلیون نفر در آن شرکت داشتند"
دروغ [است]. هرگز یک میلیون نفر هم در هیچ تظاهراتی به سودِ خمینی و این انقلاب شرکت نکردند.
"در اربعینِ حسینی و به دعوتِ روح الله خمینی برگزار شد. این تظاهرات، عظیم ترین راهپیمایی مذهبی و سیاسی تاریخِ ایران نامیده شد. کریمِ سنجابی -رهبر جبهۀ ملی ایران- همراهِ یاران و هم‌رزمانِ خود، با کلاهِ پوستی در این راهپیمایی شرکت داشت. برخی از شعارهای این تظاهرات عبارت بودند از: حزب فقط حزب الله، رهبر فقط روح الله"
ببینید مصدقی ها در کجا شرکت میکردند و دخالت میکردند و هم پا یِ، همراهی میکردند با خمینی
"حزب فقط حزب الله، رهبر فقط روح الله. ما پیروِ قرآن ایم، سلطنت نمی خواهیم. استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. این است شعارِ ملی؛ خدا-قرآن-خمینی"
اینها بودند مصدقی ها، اینها هستند جبهۀ ملی. که هر چه کثافت است، از جمله مجاهد خلق، از تویِ آنها در آمده است. حالا اظهارِ وجود می کنند، می بینید که از رو نمی روند!. این جبهۀ ملی خائن تر از توده ای ها حتی هستند. توده ای ها اقلاً معلوم بود کمونیست اند، و اگه خودشان هم نمی گفتند همه میدانستند که جاسوسِ شوروی هستند. جبهۀ ملی بزرگترین خیانت ها را به ما کرد، پس از مصدق السلطنه خائن، مصدق السلطنۀ خائن که درِ خیانت را در این مملکت باز کرد و قباحتِ آن را از بین برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.