۱۳۹۷ مرداد ۶, شنبه

راز محبوبیّت دکتر شاپور بختیار در میان بانوان



یک سؤال آخر آقای دکتر بختیار البته این سؤال را باید از خود بانوان کرد با این همه فکر می کنید که چرا در میان بانوان بیشتر از قشرهای دیگر محبوبیّت دارید؟
همان طور که گفتید از خود آنان باید پرسید ولی گمان می کنم که در همان ابتدای نخست وزیری خودم، اعلیحضرت فقید این سؤال را از من فرمودند که: هر جا که می بینم، زن ها می گویند که بختیار حق دارد.
حقیقت این است که رقّت احساسات بانوان بیشتر از مردان است. و من چون در عین حال آدمی لائیک هستم و حقوق کاملاً مساوی برای زن و مرد قائلم، این هم یک امتیاز اضافی است. نکتۀ دیگری هم هست و آن اینکه اصولاً اشخاصی که در زندگی شهامتی نشان دادند، بیشتر مورد توجه بانوان قرار می گیرند، تا اشخاص دودل و زبون و جبون. والا من دلیل دیگری نمی بینم، چون با قیافه و سن و سال بنده، گمان نمی کنم دلیل دیگری وجود داشته باشد. معهذا از همۀ آنها متشکرم.

برگرفته از گفتگوی اختصاصی هوشنگ وزیری با شاپور بختیار-کیهان چاپ لندن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.