۱۳۹۶ فروردین ۳۰, چهارشنبه

راهِ شاپور بختیار، راه شجاعت و شرافت

http://www.youtube.com/v/UHBOznRao3s

این است که، باید بدانید که سیاست و رفتارِ ما، موضع گیری هایِ همیشگی نهضتِ مقاومتِ ملی روشن، بدونِ تکلّف، و به اصطلاح با گلاسنوست(شفافیت) کامل خواهد بود. برای مثال عرض میکنم دیشب در مقابلِ کانالِ سراسری آلمان از من سوال شد که نظرِ خود رو در موردِ آدم ربایی اخیرِ اسرائیل بیان کنم. پاسخِ من این بود که هر قدر که فکر کنید نسبتِ به شیخ عبدالکریمِ عُبید و همراهانش نفرت داشته و دارم، [اما] این عمل مخصوصاً از طرفِ یک دولتِ مسئول که به دروغ دائماً از تروریسمِ اعراب و فلسطینی ها سخن می گوید غیرِ قابلِ قبول است.
وقتی یک دولتی مسئول شد نمیتوانه بفرسته یک آدمی را با طیاره و هلیکوپتر بیارند [و] ازش بازجویی بکنه، چنین چیزی را من قبول نمیکنم، شاید دموکرات بودنه، شاید دلایلِ دیگری.
و این عمل و اعدامِ افسرِ آمریکایی را نیز محکوم میکنم. من میدانم که در این موضع گیری شیخِ کذایی، دولتِ اسرائیل، و دولتِ آمریکا با ما همچنان مهربان نخواهند بود ولی راهِ سیاستِ نهضتِ مقاومتِ ملی همواره راهِ شجاعت و شرافت است و به هر قیمتی که بشود تا من زنده ام این راه را خواهم پیمود، و این راهی است که دموکراسی را در ایران زودتر میسّر میکند و به احترامِ ما در جهان خواهد افزود و ما را کشوری تابناک و درخشنده در انظار جهان خواهد کرد. ایران هرگز نخواهد مُرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.